.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قصه قالیباف و رائفی‌پور چیست؟
قصه قالیباف و رائفی‌پور چیست؟

علی مهدیان، فعال رسانه در حساب اینستاگرام خود نوشت:

 

قالیباف و رائفی پور

 

الان مخاطبم کسانی که مثل آب خوردن میشه سرکارشون گذاشت نیستند. اینها همینن کاریشون هم نمیشه کرد. میرن سر کار. جون میدن برای کسایی که میخوان یک عده رو بازی بدن. قصه پسر قالیباف راسته یا دروغ؟ اگر راسته آخ آخ، چه رییس مجلس بدی، اگر دروغه وای وای، چرا پس هیچی نمیگه؟ ولشون کن اینها رو.

 

مخاطب من اون آدمهایی اند که میفهمند قصه از چه قراره. میفهمن الان ترکوندن قالیباف معنیش چیه و اثرش چیه. سوالشون اینه که حالا چه کنیم؟ این ضربه تبدیل نشود به کم شدن حضور مردم. تبدیل نشود به ضربه به رهبری. تبدیل نشود به فلان و بیسار. ته دل یک عده خالی میشه با این خبر ها حالا چه کنیم؟ کسانی که آدمها براشون مهم نیستند اما حتما مقاصد دشمن براشون مهمه، حتما کمک به جبهه حق و ولی خدا برایشون مهمه. با اونها هستم.

 

بحث از رائفی پور و امثال و سبک اقدامشان را رها کنید. بارها گفته بودم مشکل ما سبک عدالتخواهی خوارجی است. نه حزب و گروه و جریان. حالا این آقا تصمیم گرفته از این سبک استفاده کند. سبک خاله زنک بازی، سبک بگم بگم، سبک فساد خیز بی اخلاقی و بی عقلی در مبارزه با فسادها. بله لایک خورش ملسه البته.

 

این روش خطا است چه اطرافیان قالیباف بهش دامن بزنن یا نه مثل خودش باهاش حرف بزنن یا نه، این راهش نیست. غلطه. همشون با هم دارند غلط میکنند. ولی کلا رهاشون کنیم. این احمدی نژاد بازیها اگر فایده ای هم داشت و کسی رو بالا میبرد یا پایین میآورد تو قلب ملت که اینطور نیست، اما حتما رفوزه شدن پیش خدا نتیجه اش بود. حالا هم مهم نیست. رائفی هم مهم نیست. تو تاریخ ثبت میشه که این هم جایی که باید مدد میداد به جبهه، شروع کرد به کمک کردن و آب ریختن به آسیاب دشمنان سیدعلی. ولش کن این هم مثل بقیه.

 

چه کنیم در این شرایط؟ هیچی. نگران نباشید. «فرصتی که در دل تهدیدها هست در خود فرصتها نیست. شرطش این است که نترسید و نترسیم و نترسانیم» این جمله سردار مقتدر و مظلوم ما بود. بچه ها ساکت نشید. تردید نکنید. بیایید موفقیتهای دولت و مجلس را با صدای بلند بگیم و توضیح بدیم چطور ایمان مردم که باعث حضورشون شد، سبب اصلی این موفقیتها بود. الان قصه رائفی پور و قالیباف و فلان آخوند ریش بلند و فلان نادان مجازی مساله من و شما نیست. فقط روشنگری کنیم. آن مقدار که صحنه برایمان روشن است. بگوییم. به همان مقدار آدمهایی که حرف ما را میشنوند. یقین بدانید حجم تاریکی یک شب بلند یلدا هم قدرت خاموش کردن نور یک شمع کوچک را نخواهد داشت. کمک کنید و کمک کنیم . اسیر خاله زنک بازیها و جنگ قدرت ها نشویم.

 

   


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.189 seconds.